素色西倾

月月画的头像!超可爱!

一个默默的打call棒
每天都要努力码字!

2018.4.14

This is my friend, please go away and tell your boss that if my friend gets any harm, I will kill him. Even if I go to the ends of the earth, I can find him. I have plenty of time anyway.
——这是我的朋友,请你们走开,告诉你们老板,如果我的朋友受到任何一点伤害,我一定会杀死他,即使跑到天涯海角,我也能找到他,反正我有的是时间。
——《盗墓笔记》张起灵

评论

热度(2)